lördag.



min syster o jag igår .

kom nyss hem, har vatt hos rondik i några timmar kolalt på film o shawn så jävla rolig, druckit te, cola o käkat chips:)
när ja kom hem idag så va min brorsbarn här, mina föräldrar passade dom så busade me dom i några timmar sen körde vi o köpte julgran. sen har ja bara chillat.. ätit chips o dipp helt beroende haha. 

nu är jag trött o hängig typ as ont i nacken o huvudet, jag behöver viiila o bli helt frisk nu o har mååånga dagar på mig vilket känns jätteskönt. imorron blir det julshopping me mamma o syster o sen julbak, mys !

natti natti*

Kommentarer
Postat av: helene

sv: jaha okej =)

2008-12-21 @ 08:54:43
URL: http://alltidhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0