helgen





helgen har varit mycket bra.. fredags så va ja o rondik lite ärenden, vi soladuschade me för att se lite fräschare ut till helgen.. det gick först inte o sinne fick vi men sen va det en annan som fick igång skiten tackar gudarna för det:) sen blev vi väldigt sena så gjorde vid oss hos rondik o drack bara nått glas vin var i me släktkalas på lördan sen plus pencillin.. men vi missa bussen o fick vänta sen fick vi stå i kön en timme? sinne. så vi va sjukt arga när vi kom in men sen hade vi riktigt skoj dansade o fulade oss sen va det dags att ta bussen hemåt:) blev ingen lång kväll men kul vart det.
sen sov vi hos looon .. lördags igår då.. släktkalas..o rondik va här hela tiden meee.. trevligt sen kom lite tjejkompisar va rätt chill elr ja för deras del ja o rondik shitta på ganska bra haha.. sen va det bara vi av dom som skulle ut så mötte vi sara o malin me o syster så blev det utgång på björket.. både roligt o mindre kul hehe.. men det fick  mig att inse , så det var väl menningen det.. sen fick vi ta taxiiii hem fyfan... jag sov hos syster iafl.. sen gick vi hit här idag o bara legat i soffan o ätit maaaaaaaaaaaaasssa mat från igår fyfan va mätt ja är nu.
tack släkt plus vänner för fina presenter !

aa det va en liten update då.. har lagt in bilder från igår me men lägger upp dom här laaater..
imorron ska jag o syster köpa julklappar, fika lämna in min bärbara (som bara vägrar fungera) sen ska jag jobba..

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0