vaken

fortfarande vaken.. inte haft ro till att lägga mig , hur ska detta gå?:S ska upp kvart över 6 imorron till skolan sen hem packa det sista o ta tåget me syster till hässleholm, hon ska hämta vår bil. så ska jag hem till emil vara där några timmar sen far vi till storstaden ! lite nervös nu haha:P blir alltid lite smått nervös när det är nått men på ett positivt sätt :)
känner nu att jag brännde mig lite i solariumet innan, lite röd o varm .. solade tok förlänge aj aj !
hoppas jag nu hittar massa fina saker o köpa i stockholm :) gör jag säkert.

fyllde i mina manikyr innan, blev rätt bra förutom jag har stött till ena naglen, ops ! sen målade jag mina tånaglar i neon rosa, så fint så:)

haha tröttis jaug ! flum bild!

image611

ska snart lägga mig till sängs.. natti natti / jess<3

Kommentarer
Postat av: Sassa

ok... fan va skoj.. nåtgt jag funderade på ett tag faktikst, men nu e jag i process att starta eget =)

2008-04-08 @ 12:34:15
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0