Tisdag

image633

Hello, hello !

lite dålig på att uppdatera på senaste, inte haft tid eller ork ...
sitter hemma o dricker kaffe nu.. seg som bara den .. sov hos emil igår, va först hos pempem o firade henne köpte ett par örhänge, hjärtsten som betydde nått, kortspel (jag har aldrig) sen ett fint stjärntecken kort, hon blev glad :)
kunde inte somna inatt va jättjobbigt, E låg där o sov så gott.. sen vakna jag 10 minuter innan mitt tåg gick i morse, usch stress men ja hann bara tog på mig sen körde E mig. va på första lektionen, sjuk dans:S sen hem mådde inte allt för bra..

har umgåtts me min syster, övningskört me henne, besiktat bilen, köpt massa kakor o fikat..
ska övningsköra på skolan lite senare.. sen ska jag städa, måste börja lite redan nu sen duscha o sova i tid..

ha en trevlig tisdag, valborg imorron, wuhu :)

Kommentarer
Postat av: ditte

vad händer i morgn gumman?:)

2008-04-29 @ 18:32:35
URL: http://diitts.blogg.se
Postat av: babba

ooh denna bilden var sjukt cool :D

2008-05-08 @ 09:15:37
URL: http://babybabbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0