Städar

m jag är duktig nu eller rättså:P
städar samtidigt som jag lyssnar på musik o emelie skickar bilder till mig o äter godis haha så städandet går ganska segt:P men men..inte vilka bilder osm helst utan bilder från när jag o pempem var i spanien i somras, galet kul hade vi ! hade bilderna på mammas data innan fast inte alla o henens data har gått i sönder, ska bli kul o få alla bilder.. lägger upp lite sen men inte alla har mest sjuka bilder haha !

var ute en pytte liten sväng o gick innan men frös jättemkt om händerna sen gick jag till netto o köpte mjölk, godis o lite till:)  nej nu ska jag fortsätta så jag kommer nån vart.

pusspuss / jess         image598 

bilden är på mig o pempem (emelie) på badhuset för ett bra tag sen haha.

Kommentarer
Postat av: Josiee

nej skön bild:)ha en skön kväll;)

2008-04-03 @ 20:45:27
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Mi

Härlig bild :)

2008-04-03 @ 21:19:54
URL: http://micaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0