Onsdag

redan onsdag? shit, tiden bara rinner iväg.. om en vecka är jag i stockholm med älsklingen, ska bli underbart !
kom hem från skolan för en halvtimme sen typ. mitt kaffe står här nybryggt brevid mig :P men mjölken va slut så är inte lika gott utan men det funkar.

imorse va jag så sjuuukt trött o hade jätteont i magen så fick skippa första lektionen men sen tog ja o emelie tåget då hade vi danslektion med mats, en timme knappt lönt? fast vi lärde oss fyra delar så va ändå effektiva.

sov hos äjmil i natt ju.. det va mys:) på natten lämnade vi fia jag o emelie då.. köpte godis o lite så me..

vid 16 tiden ska ja träffa malin vi ska träna o sola :) ska bli kul! sen när ja kommer hem ska ja duscha o sånt sen blir det att plugga religon, har prov imorron usch. har inte börjat än o kan ingeting :( bajs !

innan provet imorron ska ja o elna o simone dans sen prov o sen scen mask o kostym sen måste jag hinna skriva ett tal o lära mig det som vi ska hålla på svenskan på fredag plus ja har massa fler läxor, jag avlider aah.

ska sitta o ta det lugnt ett litet tag sen blir det lite plugg. adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0