natti..

Godkväller :)

är bajstrött nu, inte sovit nånting på dagen ändå ja sov så lite idag känns ändå bra, har fått en del gjort..
har vatt o övningskört på trafikskolan( gick mkt sämre än det brukar men jag höll på somna o kunde kanppt hålla ögonen öppna) sen mötte ja upp mamma o vi handlade lite mat o dricka.. sen när vi kom hem lagade jag mat åt oss, pasta, kyckling, currysås o sallad, duktig jag är :) sen har jag städat mitt rum klinsikt rent, duschato testat min systers klänning jag ska ha på fredag när jag ska plåtas.. ååh va fin den är.

nu ska jag lägga mig i tid, framför tv:n o sen somna, mm ! imorron ska jag till sjukhuset som varje onsdag fast på morronen, min syster ska följa me.. sen ska jag till teatern o dansa, sen hem o göra vid mig så kommer min babe så ska vi äta me min släkt sen ska vi möta upp kompisar o festa kommer nog bli bra :)


Min man är het :)

image634



Natti, natti / Jess<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0