mlala

Hejsan !

sitter o dricker kaffe, ovanligt? ne...
gick snabbt i skolan idag, först dansa jag, e o s.. sen hade jag religon prov hoppas på det bästa !
sen mötte jag pempem o vi skulle ha scen mask o kostym i 2h men vi behövde bara vara där 10 min sen skulle han iväg? haha slappt. så jag o emelie satt i parken på en bänk i solen o snackade, mysigt !

sen när ja kom hem va syster här så vi snackade o fulae oss hon gick för ett tag sen. är sjukt trött nu. mitt rum är katastrof jag MÅÅÅÅSTE städa det idag. plus att jag måste göra ett svenska tal till imorron, övertyga elr anklaga något, nått förslag va jag kan tala om? help me vill helst ut o gå en runda oxå, snart innan ja blir för trött.. ska dricka mitt kaffe o sen ut o gå ska tvinga mig själv, hade egentligen kunnat somna men nej det får jag inte... not nooow:P

ha det brau PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0