Måndag!

Godmorgon !

uuh vad jag är trött.. ville bara sova mer mer mer.. kunde inte somna förrens riktigt sent i natt för jag va så täppt i näsan usch jobbigt :(
nu sitter jag o dricker kaffe o äter en macka med skinkost . innan va jag alltid nyttig på morronen nu äter jag bröd o sånt, jag ska bättra mig ! mår bättre av att äta lite mer o nyttigare :)
mitt öga är helt svullet, allstå under ögat.. rinner o har sig . sjukt ströigt hoppas det försvinner.
idag kan pappa köra mig till skolan, det händer inte ofta för han brukar antingen köra på söndan eller tidigt på morronen, så det är ju skönt o slippa passa nån buss.

men ni får ha en jättebra dag ! Puss / jess


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja, det var väldigt roligt! ;d

2008-04-07 @ 11:17:27
URL: http://litenjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0