Helgen

Hejsan !

har inte hunnit skriva nått i helgen men så blir det ibland. I fredags festade vi till det kanske lite för mycket, haha men men . I lördags va jag o baby o fixa grejs på b hela dagen o sen duschade o gjorde vid oss sen va det gymnasiedisco o jag o emelie målade uv- färger på folk, mycket kul:)
Idag har vi bara myst o busat sen kom pappa o då övningskörde jag hem, nu är jag hemma !
väldigt kortfattat av min helg haha :)

mamma har tvättat typ alla mina kläder, tack tack.. så nu är det bara till att packa, tisdag åker jag o älskling till stockholm ju:) jag längtar rikigt mycket.

nu ska jag ta en ramlösa citrus o läsa bloggar sen packa... hoppas ni också har haft en bra helg:) pusspuss/ jess


image600

Kommentarer
Postat av: alexandra

hur är de här då?

2008-04-06 @ 21:10:37
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: alexandra

jo här rullar de på :D

2008-04-06 @ 21:57:46
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: peemmis

skojigt..

2008-04-06 @ 23:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0