hejsan hoppsan

nu har jag varit o övningskört, hade en annan körlärare idag igen hehe lite wierd men funka !
har slängt i mig en tallrik med havregrynsgröt också och ska gå ner o hämta upp kaffe :)
sen blri det nog ut o gå en runda med tess.. har vatt ute o gått med henne varje dag sen söndes. 
sen måste jag städa och plugga en massa idag, även träna lite på en dans.

det roliga som jag skulle berätta att jag ska bli fotograferad i stockholm ett sagotema sen ett tema till ej bestämt än) ska bli ju jättekul. det är en tjej där uppe som behöver fler bilder till sin portfolie. sen fcik jag ett mejl igår med från en fotograf i hässleholm om jag ville ta där me, självklart :) längtar!

blev även erbjuden jobb i alyana i sommar som bartender o gogo dansare, tror inte det va? haha..

ha en bra tisdag. puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0