Hejsan hoppsan!

nu är jag helt slut...dansade mellan 8-10 då lärde vår lärare ut , hela dansen så den är klar nu men behöver finslipas o kommas ihåg. sen stanna jag o simone kvar till 11.40 puuh. va rikigt hungrig åkte hem o stekte ägg.
dricker kaffe nu, håller på att somna. har packat lite också men mkt kvar! sydde precis in mina bh band o mitt löshår som hade lossnat, så nu är det också fixat :)

tänkte snart göra lite till på dansen o så plugga lite.. senare blir det träna igen.. fast ska gå på ett core pass, för magen o ryggen ! testade det förra veckan me skitbra :) sen blir det solning efteråt, behövs verkligen ! sen blir det packa ännu mer när man kmr hem.

image604

hörs senare, puss/ JESS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, äre bra med core? funderar på att gå påre men jag vet inte riktigt om min rygg pallar..

2008-04-07 @ 14:05:47
URL: http://litenjohanna.blogg.se
Postat av: Sassa

fin blogg girl! går du någon slags dans gymnasie?

2008-04-07 @ 15:21:54
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0