förrvirrad

känner mig förrvirrad o förtvivlad på samma gång, skolan känns hemskt plus lite annat som inte behövs ta upp här ..

Jag har bokat körlektioner o sen har jag gjort klart samhällsarbetet :) nu håller jag på att städa, sakta men säkert ! sen ska jag göra mer på dansen.  va inne en runda me mamma o syster i stan la undan ett par balskor o sen prova ja en fin studentklänning men den va för stor så dom skulle få in 34 nästa vecka, hoppas den sitter fint för den va ljuvlig :)

imorron ska jag först till skolan hinner så mkt som en lektion sen är det återbesök sen ja opereades i julas o sen några timamr senare ska jag till infektion.. kommer få några sprutor i månaden, antagligen några år för att mitt immun försvar är dåligt o jag blir sjuk jättesnabbt o ofta. hoppas det hjälper så jag äntligen kan få vara helt frisk. men jag hatar sprutor o det värsta är att jag måste lära mig själv att ta dom sen:S
sen ska jag antingen dansa eller till vetenrinären hade lovat både och o det krockar nu så vet ej hur jag ska göra:S

men nu ska jag iafl forsätta med städningen , ciao!

bjuder på en bild från stockholm, såhär glada o nöjda va vi:) <3

image625

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0