Torsdag!

Halloo!

skrev aldrig mer igår för mitt hår blev katastorf först haha så fick färga det bruuuuunt haha jag skulle bara ha mörkare blont men nope. så la lite blonda slingor me blev snygg färg men jag vill inte vara så mörk !
sen sydde jag mina balett skor som kom igår, typ vid 3tiden på natten satt jag o gjorde det.

idag var det dans o dans.. dom tyckte mitt hår va fint men naaajjje.. sen kom min ssyter så köpte vi kycklingrullar elr hon en vegetarisk fast dom va inte så goda.. köpte gesicha o hade till kaffet med haha.. sen satte vi på en hätta o gjorde slingor blev lite ljusare men inte så som jag vill så nu har jag ännu mer slingor i huet aah.. vet inte hur jag vill ha det o måste färga mitt löshår med men det är jag skiträdd att färga för det är svårt o färga om:S

aja får väl se hur det blir sen då! ska iväg o dansa om tre h men måste hinna klart med mitt hår o sen har jag massa arbete o så? måste vara klar till imorron så jag får nog dricka tusen koppar kaffe o va uppe jättelänge kul ? nope..

ont i huet har med just nu, drck alvedon precis hoppas det hjälper! kommer upp bilder sen på min hårfärg när jag är klar,,, FAAAN måste skölja nui !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0