zZz

Är fortfarande vaken, ooops. jag som var så trött innan men sen hände nått med mig så blev jag på dåligt humör o börja tänka negativt o då kan inte jessica nana!

men känns lite bättre nu faktiskt, men mår liiide illa! hmm .

så mycket jag vill skriva egentligen men det går bara inte, hatar egentligen att hålla saker inom mig o vänta på att det ska bli bättre, varför vänta? kan ju ha kul sålänge ialf.. okej nu vet jag inte rikgt vad jag skriver.haha det är nog bäst jag lägger mig. tur att man har lite sovmorron imorron.

undra om det är nått bra man kan glo på tv innan man lägger sig??

imorron ska jag först till skolan iafl sen ska jag o min syster fixa legfoto o sedan kanske man skulle rensa sin gaderob? har fått för mig det och det BEHÖVS, ohjaa !

godnatt sov gott.. puss jess<3

image388

Kommentarer
Postat av: peemmis

naww min lilla söt jess:)

2007-11-21 @ 10:49:52
Postat av: Siss

ja visst är det

2007-11-21 @ 16:34:17
URL: http://size.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0