wuuuhu!

är glad, har beställt teoriprov för en liten stund sen på vägvärketshemsida. men är vädligt skraj för jag har precis börjat plugga det typ:/ haha.. men men säger inte när det är.. nu gäller det att plugga mycket!

idag har varit en väldigt jobbig dag. va på sjukhuset mellan 10.30 till ca 14 drygt! var där på förundersökning o så. imorron är det dags för opereation, scary moment! förhoppningsvis kommer jag hem på fredag *hoppas*.. så blir ingen bloggning imorron iafl ! men sen är jag back igen (hoppas jag).. är så skraj för att sövas, vill inte :(

efter sjukhuset var jag o mamma på stan, köpte en bh o vinterjacka :) lägger in bilder sen + på min mysdräkt jag fick igår:)

men nu ska jag packa till sjukhuset imorron o så plugga teori. puss

image412

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hoppas d kmr gå bra chessdo

2007-11-28 @ 20:21:17
URL: http://ciillaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0