trött

hej hå !

är jättetrötter nu :/  suttit en liten stund med instuderingsfrågorna till det moderna men tar en paus nu för jag blev så trött o det är så tråkigt, ska försöka göra lite till på det snart.  åt två varma mackor precis för jag skulle få lite energi men mår bara illa istället, smmmart jess !

ska ta mig ett varmt bad om ca en timme sen nannar jag gott hoppas jag :) imorron har jag lite sovmorron, börjar vid tjugo i tio så behöver inte upp förrens vi 8 tiden !!

emelie (pem) skrev en jättegullig dikt till mig igår i paint o klistra in en bild o ritade hjärtan o sånt som jag har som bakgrund, aw!

någon som har någon bra msuik får gärna skicka till mig *blink,blink*

image386

Jag i somras var ute o åt med pem innan fest. haha ser ut o gilla det va? det var faktiskt skitgott.

image387

jag flummar hemma hos tess, haha så roligt brukar jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0