trevlans:)

kom nyss hem, har varit på stan med syster o fikat! blev en ganska dyr fika haha men gott.. jag tog en latte o kladdkaka med grädde, blev äckligt mätt!
skulle fixa legfoto med men det krångla så blev inte så får göra det imorron . syster köpte en vinterjacka med o det måste jag med göra. vi va ute med hennes voffsingar också, dom kom precis hit nu tooo..

här är dagens andra outfit bild :

trevlans:)

ursäkta min obäddade säng i bakgrunden haha!

pem ringer mig sen när hon har övningskört så ska vi dela upp frågorna i arbetet.

och förresten grattis E till körkortet today:D

mitt internet cpar bajs me!

Kommentarer
Postat av: Matilda

snyggt hår du har, ! Och riiktigt fin tapet :P

2007-11-22 @ 17:55:17
URL: http://matilba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0