Torsdag!

shiit det är redan torsdag idag, denna vecka har kännst så meningslös, jag har varit extremt slö o inte fått något gjort !!! har fått hosta igen aah..

sitter här och är nyduschad och insmörjd o allt ;) ingen skola för min del idag för vi hade två föreställningar på vä skolan men jag får inte dansa o hatar o kolla på när man egentligen skulle varit med själv.

är trött, känns som jag hade kunnat somna om jag hade gått o lagt mig nu det är helt sjukt har lixom vatt vaken i en timme.

idag måste jag få nånting gjort..ska tvinga mig själv!!

änsålänge har jag lagt in ett linne i tvättmaskinen för första gången fick ringa mamma o fråga hur man gjorde, var tvungen att ha det lixom ! har ätit frukost o duschat.

idag behöver jag :

städa mitt rum
rensa min gaderob
göra klart instuderingsfrågorna som går skit!

så får vi se sen hur mycket jag klarade !

puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Julia

tack detsamma hördu :)

2007-11-22 @ 17:03:15
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Siss

tack :)

2007-11-22 @ 17:27:56
URL: http://size.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0