Torsdag!

halloooo!

nyss hemkommen från sjukhuset.. röngtades o fick långa tussar i näsan.. och bihålorna hade inte blivit bättre så ska äta fem tabletter om dagen o dit o få tussar elr pinnar varje dag sen nästa vecka fick jag en tid för att kolla om jag ska opereas, hjäälp ! men bara jag blir frisk.. vill kunna träna ordentligt o slippa denna j*vla huvudvärk o förkylning!

igår tog jag bussen till vinslöv o gick till sprothallen där emelie träna, sen övningkörde hon hem till hässle.. duktig flicka !! så drack vi varmoboy o sånt sen gick vi till emil o ponta.. flumma rundor o spelade biljard med på biljardkompaniet, skitkul :) sen sov jag hos äjmil..

imorse var man ju lagom trött, aaah.. ville bara ligga kvar i den varma sängen brevid dig. men var ju tvungen o gå till tågte.. så träffa jag pem så käka vi frukost på tåååget.. tågkonduktören var skitcool haha.. skrämde oss som fan.. sen gick vi till skolan.. hade dans men var bara där o kolla en stund o så träffa jag mamsen.

sitter o nyser nu...
är sjukt mätt, åt på sjukhuset fast det var inte gott haha så köpta en chokladbulle oxå o kaffe:) o sen en sån malaco påse med min socker..

nu ska jag läsa lite bloogggs;) sen ska jag städa mitt rum I think? tjaaarååå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0