Torsdag!

Godmorgon typ haha :)

gick faktiskt upp för en timme sen.. pem sov här så hon gick för en liten stund sen!
hade skiiiitroligt igår :):):) förfesten hos pem blev lyckad massa läskiga historier o massa annat, mycket skratt iallafall!! sen vidare till kristianstad.. blev rimus för mig o pem träffade en del man kännde o så, det var kul.. dansade o flippade totalt ! I löööve it..
sen när det var slut kl 2 så köpte vi mat på pastavagnen o satt o käka, mums.. sen gick vi hela vägen hem till mig ca . 30 minuter.. vi kom i säng vid 4 tiden typ..
tog massa kort igår med pems kamera så hon får skicka sen så lägger jag upp några :)

har precis käkat en rejäl frukost, 4 mackor haha det behövde min mage jappp.. hade inga bananer hemma därför det inte blev havregrynsgröt....
idag blir det att softa sen blir det dans ikväll på kristianstadflickorna o sen kanske jag o pem ska kolla på en film som vi måste kolla på som vi missade på religonen..vi får se!

nu hade jag tänkt att gå o duscha, känner mig ju lagom fräsch? haha..

pusspuss !

image354

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0