teori!

Gud vad jag känner mig duktig nu:) har suttit med teorin kanske i 2 h .. om inte mer. men det tar tid när man ska makera i boken o hitta svaren o så. sen testade jag göra samma fas prov utan boken o jag fick 58;) så jag var godkännd. wuhu !

vad är max poängen man kan få när man gör det riktiga teoriprovet?

sitter här o är iskall om mina händer brr.. ska byta om till myskläder snart, inte hunnit än haha.. 

imorron ska bli en hektisk.. ska åka till emelie.. så ska vi jobba med projektabetet, boka tatto tid till mig, ta leg foto, köpa en macara. o sen lite andra grejor ! så får se när jag är hemma imorron. ska försök komma ihåg att ta med kameran hade kankse vatt skojsit? haha..




Kommentarer
Postat av: Louise

Första gången jag besöker din blogg och ser din header. Dansar du balett eller någor du bara gillar? Mycket fin bild åtminstonde :)

/Kram louise

2007-11-26 @ 23:06:11
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0