Söndag!

Godkväll:)

kom hem för en liten stund sen, sitter här med en godispåse o en värmekudde runt nacken:) mys.

igår var det då björket.. började med att pappa körde mig till pem så fixade vi oss o sånt sen gick vi hem till hennes pappa o va där en stund o "förfestade" haha... sen träffade vi madde o en annan tjej o gick vidare till den rikiga förfesten men vi va inte där så länge sen stack vi till björket.. hade sjukt roligt! vi flippade o fulade oss o dansade mkt.. sen sov jag hos E efteråt.. sooov längeee o så kollade vi på ett avsnitt av csi new york o sedan vid fem tiden gick jag hem till emelie så stack vi till vidoemix o köpa goooodis:) sen hem o kollade på den filmen till religonen aah så tråkig höll fan på att somna.. sen la vi oss i sängen o snacka o skratta som vanligt sen blev jag jättesugen på pizza så vi gick ner till en pizzera o dela på en god hawaii med extra ost o en cola:) sen kom pappsi o hämta mig.. haha fyfan tog hem typ alla grejor från emelie hade sjukt mkt stuff där..

har vatt dålig med bilder o sånt här på senaste allstå nya men vår data är cp men ska försöka sen :()
vill ha en egen bärbar igen.. ah mkt ättre o ha en egen !
men fyller ju snart år så, wiihii vem vet?

nu ska jag läsa lite bloggar, ciao sålänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0