seg!

hejsan !

har inte "hunnit" blogga idag, sjuk seg ! har endast SOVIT idag allstå då menar jag sovit hela dagen/kvällen ! imorse hörde jag inte väckarklockan, hörde inte när folk ringde bara sov vidare så missade skolan o hade sjukt många missade samtal sen var jag vaken kanske i en timme högst så somna jag igen.. nu har jag väl  vatt vaken i 2h fast känns som en kvart. är så sjukt trött. har antagligen feber med:(

är fortfarande på dåligt humör inte så kul när man får höra o ta emot skit hela tiden.det tycker väl inte nån.
vet fan inte vad jag ska göra längre ah ok nu känns det kanske överdrivet dåligt men skönt o skriva av sig lite då. imorron har vi två föreställningar o jag får inte vara med o dansa innann jag ska opereas o jag vill så gärna. allt är bara emot mig just nu, j*vla skit.

mm det blev ju ett positivt blogginlägg ikväll..

skrive mer sen förhoppningsvis på bättre humör !

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0