Onsdag

Godmorgon!

igår var den bästa dagen på läääänge! mötte pem så gick vi lite på stan o sånt sen hem o gjorde lite projketarbete sen skulle pme köra upp vettni;) när vi gick dit lekte emelie bil, mkt roande haha ! hon klarade körkortet, pem är BÄÄÄÄST! så vi körde massa rundor o sånt igår, skitkul! hämta lite kompisar o sånt.. sen på kvällen åkte jag o E hem hit så sov han här:) haft mkt roligt!

nu ligger han o sover i min säng, jag har stört han ett antal gånger haft lampan tänd o nu sitter jag är o knappar, stackare..

men han ska köra mig o mamsing till sjukhuset om tjugo minuter, blir en heldag där, skriver när jag är hemma ! nu ska jessica klä på sig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0