Onsdag!

Hejsan!

sitter här o nyser, fjärde i rad precis haha !
har varit hos doktorn nu, blev mycket prat o sen blev det tussar i näsan o lite annat. men dom bestämde sig för att det blir operation :/ hjälp! jag är skitskraj. kommer få ligga inne där nån natt o så med o efter operationen kmr dom hålla på med mig emllanåt o spraya o massa annat så ja skulle vara beredd på det sa hon, jag är fan rädd !
antingen blir det denna vecka eller nästa. hoppas verkligen nästa för denna har man bestämt så mycket o är inte rikigt beredd på det !

ska snart till skolan eller vid 13 tiden, har projektarbetstid så jag o emelie ska planera lite och sånt. sen vid 18 ska jag ha dans med projektbarnen och jag är helt slut ! men jag ska nog hem där emellan, palla vänta å länge men jobbigt att åka fram o tillbaka men så är det!

nej nu måste jag hinnna sova eller vila en stund, jag MÅSTE annars kommer jag aldrig orka med denna dagen !

hörs sen kram jess<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0