Onsdag!

hejsan!


denna dagen har inte varit så postiv men hoppas den slutar brau iallfall!
sitter o häller i mig kaffe så jag ska bli lite piggare! åt en tallrik med havregrynsgröt oxå, fast utan bananer:(
först va man i skolan, jääätetråkig lektion, satt o lyssnade på konstig musik i 30 min utan stopp ah. sen va jag lite hos skolsystern o pratade med henne o sen mötte jag pem... blev varsin cheesebrugare på mc o sen dans, gick rent åt helvete idag!  blev sjukhuset sen, blev spolad, blodprov o massa sånt bajs igen:( och imorron ska jag röngtas, usch vad jag hatar detta vill bara bli frisk!! så nu slutar inte min näsa blööööda aah...
fick ställa in dansen med projektbarnen :(

mitt msn funkar inte just nu heller, cp:/

ska snart dra ska umgås med pem,emil o ponta ikväll..

hoppas min nya design kommer upp snart..

puss/jess


Kommentarer
Postat av: johanna

jaa jag väntar på dig, men som du sa.. din msn =/

2007-11-07 @ 23:21:43
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0