mums

mamma bakade chokladbollar, mums.. ätit 5 st nu tjooockis. är mättt men om en stund ska jag äta fler haha.
har duschat också o kollat lite på tv..

sitter med täcket runt mig nu, mys !
mitt rum är inte städat än.. men det kommer, det kommer haha ! fast blir nog att jag damsuger o sånt imorron det orkar jag inte men måste iallfall plocka undan allt som ligger på gööölvet!

allstå om inte vår data hade varit så cpigt hade jag lagt in fler bilder o sånt som jag lovat allstå nya då, men dumma data! men jag ska föröska imorron, mamam har precis fixat med den ..

imorron ska jag gå på svenskan sen skulle egentligen jag komplettra med pem, idrott men ska vara på sjukhuset halv 11 så vet inte rikigt hur det blir än.. hade tänkt att jag skulle till körskolan o sätta mig där vid en data för första gången men får se hur morron dagen blir..

kanske lägger in lite gamla bilder om en stund.. håll utkik !

puss jess<3

Kommentarer
Postat av: LindAh.

haha fan va gött, äntligen så är jag äldre än NÅGON :p HAHA. :)

2007-11-08 @ 21:12:23
URL: http://lindahbadom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0