Måndag!

image407

var uppe länge inatt som vanligt, somnade runt 4.. hatar det.. men snackade med E i tel han hjälpte mig med datorn osv.

blev inget att åka till skolan o jobba med projektarbetet idag. imorron ska jag åka till pem så ska vi jobba med det där o sen ska jag beställa tatto osv. :)

gick upp i onödan, var jättetrött imorse kunde sovit längre, men men var väl nån mening med det. har iafl hunnit plocka undan mina kläder, ätit frukost, lekt med hundarna hoho.. ska gå ner o ta lite mer kaffe. behöver bli lite piggare o sen nått varmt för halsen !



ska fortsätta städa mitt rum o sen när mamma har slutat jobbet ska jag åka in till henne så ska vi kolla om vi hittar en mysdress till mig.  har lite fler olika saker jag måste göra som är teoretiskt men om jag skriver att ja ska göra det kommer ja säkert inte göra det haha brukar bli så.

men ska bli skönt att få lite fint på rummet igen, ser förjävligt ut !

blåser en massa ute med.. aja.. haaaj sooo loooong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0