lördagkväll

aj aj aj sitter här med värst feta huvudvärken:( not funny !!
kvällen har spenderats med tess, mkt trevligt.
vi åkte först in till stan o tog oss varsin chokoladmjölk med grädde o satt där en stund o snackade o sen gick vi lite rundor istan mysigt med alla julsaker o sånt:)
sen blev vi hungriga så köpte varsin cheese på mc sen åkte vi hem gick in till henne (bor ca 1 m från varandra)  så lagade vi mauuud:) o drack julmust o kollade film mys.
o nu är jag hemma.

sitter o dricker alvedon så jag ska kunna somna. imorron ska jag gå upp i tid sen blir det att ta tåget till hässleholm o så ska jag o pem kolla på fotboll :)

nej nu ska jag nana. sov gott puss jess

Kommentarer
Postat av: Anonym

huvevärk e inge kul :/

2007-11-25 @ 11:47:40
URL: http://heartbeet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0