Lördag!

hallo ja!

hann inte blogga igår för hade fullt upp hela dagen o kvällen! det började med att jag o tess stack till malmö vid tio tiden, jag började må dåligt o mådde inte så bra men vi hade jättekul ändå:)
shoppade, två klänningar o ett linne o en tjockare tröja o strumpisar! kan ta bilder sen men har som sagt inte min kamera hemma :(  när vi kom hem till kristianstad köpte vi present till emelie på borett:)

hem o fixade oss o sen skjutsade tess pappa oss till emelie i önnestad... där det va tjejmiddag, smörgåstårta, muuums! sen snacka vi o gjorde charader, mkt trevligt! sen tog vi bussen till stan.. satt mest på bombaar men jag o juséfin var på hessle o gick rundor o så, mkt trevlig kväll:)

köpte med mig en baguett från subway som jag mumsade på sen slagga jag i min säng :)
vaknade först imorse vid 7 tiden o kunde verkligen inte somna om men efter ca en timme gick det igen !
vakande vid halv två sen haha har käkat frukost o så !

ska snart gå in i duschen o sånt.. sen ska pappsen köra mig till emelie i hässleholm så ska vi kolla den filmen till religonen sen ska vi fixa oss os en blir det utgång ikväll igen :)

men ha en rolig lördag :) pussss

Kommentarer
Postat av: johanna

bloggfixare var det här ja ;)

2007-11-03 @ 14:52:25
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0