Helgen!

har haft en jättebrau helg :)
har vatt hos pem hela helgen, jupp haha!
fredags-kollade vi på min tatto jag ska göra, sjukt fin hade hon ritat den bara lite ändringar sen är den perfekt, ska bara beställa tid också! sen bakade vi, daim fyfan va gott det blev! fast emelies mamma gjorde typ hela jobbet men ändå lixom :) sen skulle vi kolla krister o stefan som hennes syrra bännt den varade 1 minut haha. så vi gick o hämta en annan film, hairspary! den va inte så bra som jag trodde men helt okej :) vissa grejer va jätteroliga.

lördags-gick vi upp tidigt o var jättetrötta, emelie är tränar för gymnastik så jag följde med det var kul :) var med lite men var sjukt trött. sen satt vi vid datan läänge o kolla roliga klipp o sånt sjukt roligt!  sen duscha o sånna grejer, slog in emils present hahaha jättefint skulle tagit kort men vi glömde, rosa silkespapper o sen fullt med olika färger som vi klippe olika mönster o klistra på haha sjukt fint :) sen fixade vi med mitt lshår o gjorde vid oss. sen till emil, mkt trevligt!
men äckliga dumma vin !


söndags- sov hos emil sen  kolla vi film o han kusiner o slappa sen vid 17 mötte jag pem då köpte vi godis, sen har vi bara slappat o fört över massa bilder som jag inte hade till usb som jag håller på o föra över nu till mina data ! sen va vi ute o gick o kolla tv sen hämta min syster mig o det var sjukt dimmigt så det tog jättelång till att köra hem. kom hem för ca 1h har ätit varma mackor o så.. måste duscha också men klockan börjar bli mycket.

men så har min helg sett ut ialf kommer lägga in lite bilder från olika gånger både nya o gamla så håll utkik;) puss jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0