hej bloggis:)

hajhaj:)

hann inte blogga imorse..
inatt mådde jag inte bra. spydde en gång t.om o hade sån j*kla huvudvärk. somnade tillslut! sen gick jag upp vid halv elva tiden idag o åt frukost så mkt jag kunde iafl.. gjorde vid mig o tog tåget till hässleholm där emelie pemelie mötte mig. gick nårra rundor o snurrade på stan, mkt folk ! sen gick vi o kolla fotboll o mötte maja.. hade mkt trevligt, mkt skratt:)

o nu är jag hemma som sagt.. har nyss ätit lite spaghetti köttfärsås, bara ätit frukost innan så va liide hungrig jupp.

nu ringer pem, så nu blir det paus.

så tillbaka .. hoho snackade ett brau tag, alltid lika trevlig;)

nu tänkte ja kanske gå bort till systers nya lägenhet o kolla, hon o pappa håller på o flytta grejs.. ciao sålänge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0