Godkväll!

idag har jag bara käkat,duschat o sovit! när jag vakna mådde jag inte så bra känndes som feber så jag stack aldrig till dansen.. mamma o jag gick till netto o köpte laalaa mjölk o godis, mums!

har ont i magen så mycket godis jag har ätit, men gott var det !!

har inte fått bilderna än av pem, ska se om hon svarar på msn för skulle få dom ikväll! har massa saker hos pem med så får antingen ta dom imorron elr på lördag.. fan har min kamera me där kom jag på nu.. ah !

imorron ska jag o tess shoppa har vi fått för oss.. vi vill till nova lund eller nått men svårt att ta sig dit o så ju får väl se hur vi löser det.. annars blir det väl shopping här i tråkiga kristianstad..
sen på kvällen ska vi till emelie som fyller 19, en kompis till tess.. känner inte henne så bra men det blir nog trevligt med lite nytt folk ! så blir lite fest imorron igen...

hoppas man hittar nått i stan som man kan ha på sig :P

pem den ungen smsa att hon var ute o gick.. aah.. unge då !

hej sålääänge.. / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0