Fredag

ursäkta dålig uppdatering men har inte hunnit..
först va jag i skolan efter bara 3h sömn, hade svenska o vi har vikarie nu ett tag haha så va alla i datasalen så skulle vi göra nått som jag knappt fatta men jag o pem kolla både fina o FULA bal o brudkläningar o båda var övertrötta o skrattade som fan o höll på o jag fick hostattacker samtidigt haha shit panik o så var man tvungen o va tyst han tyckte vi va okoncentrade sa han haha..

sen gick vi o fika blev chokladmjölk med grädde o chokladboll, mums:) satt där i ca 1½ efter ett tag kom min syster o hennes kompis med kännde först inte igen henne haha.

sen givk vi till mc o köpte varsin cheese jag o pem. sen mötte jag syster så gick vi till körskolan o köpte distansteori så jag kan sitta hemma o plugga istl för där.
sen stack vi hem till henne o hon börja packa så jag gick ut med hennes voffsingar o sen hem mådde jätteilla o huvudvärk så jag gick o la mig o vakna vid 17. sen har jag pluggat lite på teorin o nu har jag vatt nere o ätit gdis o pratat med mamma..

jag ska snart möta pem i stan vi ska ta en kvällsfika, mys :)

nej men nu måste jag göra vid mig, skriver när jag är hemma igen ! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0