Fredag!

GLAD:)

sitter vid min nya data nu på mitt rum, ohyes! så skönt o ha en egen igen, det var ett bra tag sen nu ! kommer kunna blogga mer o lägga in fler bilder osv.

emil o ponta var här nyss o lämnade den, thanks !

idag har jag vatt i skolan, började med svenska kollade klart på peter panm jättebrau! sen lite annat bajs efteråt o sen kompletterade jag o pem idrott. dansade hoho ska hålla två danslektioner nästa vecka på idrotten så vi håller på att sätta ihop en dans, kom en bit o det blev rikigt bra faktiskt !

har fått reda på att jag inte ska opereras förrens nästa vecka igen, den 29 ! gött då hinner jag vara med på turnen nästa vecka !

måste föra över mina nya bilder från mammas data hit.. men har min gamla, emil hade alla mina så han hade lagt över dom . så kan bjuda på några äldre bilder nu :)

    

1. jag,jea,cill när vi gick 9:an
2.jag för snart ett år sen, inte rikigt!
3.jag för ca 2år sen
4.jag o min syrra på cypern för 2 år sen

kommer lägga in fler sen men nu ska jag packa ! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0