flum

allstå jag o emelie ( pem som ja kallar henne) är sjuka i huvudet haha.. allstå har fått massa videos på oss som vi spelat in sjukt pinsamt, endast vi får se hahaha.. allstå dom är sjukt roliga. aaah !
typ när vi sitter o kränger o dansaar o skrattattacker o är fulla. sjukt roligt iallfall.

hade varit skönt med ett varmt bad nu men klockan är myycket. o jag har inte duschat än så himla typiskt får göra det i morronbitti istället o jag HATAR att göra det på morronen.

jag vill färga tillbaka mitt hår bloooont okej är blond nu med me så som jag va innan tror jag passar bättre i det eller? sen är detta löshåret cpigt när jag ahr färgat det så jaaa panik kan aldrig ha det utsläppt vafan ! vilka problem jag har va?

har sån söndagsångest nu, aaah varför..

men sov gott folk<3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0