:)

hejhej!

har nyss kommit hem från träningen, har hunnit proppa i mig resten av min pizza med..
idag har jag vatt på badhuset med pem, mkt trevligt! simmade,lekte o badade i bubbelpoolen..

sen gick jag till mamma en stund.. sen kom min syster o hämtade mig så köpte vi pizza, mums:) skulle till teorin men missade den, oooopps! inte bra, inte bra! hjälpte syster i sin lägenhet sen ut emd hennes hundar o träna o sen sola :) så har min dag sett ut idag, jupp...

imorron börjar skolan för min del, har varit ett långt lov ohyes..

imorron är det fullt upp..

först skola
hitta vinterjacka
dans med projektbarn
sen umgås med emil,ponta o pem...

håller på att fixa min design nu, eller itne jag men en tjej haha...

skriver sen ciiiiao amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0