dododo

sitter här o lyssnar lite på musik, har precis slängt i mig en pirog, längesen jag åt en sådan!
idag har jag duschat o sen har jag o min syster kört till volvo o fixat lite, nån har backat in i våran bil sen va vi lite andra ärenden också !

ska plocka undan lite på mitt rum snart o sen ska jag åka in till stan o möta pem vi ska fika o sen hem hit hon ska nana över hos mig för imorron ska vi ha föreställning på norretull o måste gå upp tidigt!

ska opereras nästa vecka o börjar bli rikigt nervös redan usch :(

jag är inte glad idag, vet inte varför.. känns bara som nånting fattas eller är jag bara lost just nu.
saknar så himla mkt nu..

hoppas ni mår bra iafl :)

image381

pem and me på tåget i somras påväg till karlshamn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0