DANS!

hejhej!


nyss hemkommen, har bara hunnit slänga i mig mat!
hade som sagt öppet hus på skolan så vi dansade, det var superkul faktiskt! lite tabbar o sånt men det tillhör haha.

sov ca en timme innan jag skulle iväg, det var sjukt jobbigt att komma upp sen blev det ju att stressa järnet!

ska snart duscha o så. imorron ska jag till doktorn osv. ska ha dans med projektbarnen också !

helgen är redan bestämd vad som händer..

fredag- jag o pem ska baka o kolla stefan o christer o kanske nått mer skojsit:P
lördag- följa med pem o träna rytmisk gymnastik o sen ska vi till emil o fira han med släkt o vänner
söndag- sooova, kännor jag!

nästa evcka ska vi börja vår "skolturne" har 3 stycken.. ska bli skojsit:)

ha en trevlig kväll! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man komma o kolla på eran "skolturne"?

2007-11-14 @ 14:53:37
Postat av: jessica

vilken skola går du på ?

2007-11-14 @ 16:19:17
URL: http://chessdo.blogg.se
Postat av: Anonym

jag gick ut gymnasiet i somras:)

2007-11-15 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0