choclatte :)

sitter o dricker choclatte nu o mumsar i mig vindruvor :)
är lite piggare nu, skönt !

började rensa litei min gaderob innan men sen följde jag med min syster o hömta pappa i hässleholm sen fick vi varmchokladmjölk på hans jobb haha. sen fick jag köra hem :) körde inom maxi med. övningskörningsskylten hade åkt av på vägen ooops. så får ta o köpa en ny sen. sen körde vi inom syster lägenhet hämta grejs, snart flyttar hon till den nya lägenheten! typ i helgen.

ska snart forstätta med min gaderob, hittat massa jag har varit av med o sen massa gammalt skit.
sen ska kanske jag o syrran hyra film, får se !

skriver mer sne .. puss

image397
jag snurrar därför suddig bild haha..

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Härlig bild, haha :)
ha en trevlig kväll kram!

2007-11-22 @ 20:35:26
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0