Brrrrr!

fyfan va kallt det är ute, måste köpa en ny vinterjacka !
en rikigt varm sådan.

idag så hade jag två danslektioner, efter det så åkte jag o på BUSS till hässle för tågen var inställa :/ sen gick vi o köpte pasta på pastavagnen, satt inne på kulturhuset o käka. sen gick vi till tattostudion där pem har tattuerat sig. så snacka ja lite me dom o så, hon skulle rita upp en till mig till på torsdag hoppas hon förstod hur jag ville ha den. sen om jag är nöjd bokar jag en tid, lite längre fram:)

allstå har varit övertrött idag, har skrattat åt ingeting, fyfan va vi hållt på.. vi gick även till netto o sne kolla vi på gamla svensson svensson avsnitt sne tog jag bussen till kstad.. där min syster hämtade mig så flyttade vi lite av hennes grejor o sen hem hit.. har precis ätit kycklingmackor, mums!

har fått ont i halsen ikväll, aj aj när jag sväljer..

men iafl, imorron är det tisdag o det börjar med dans sedan religon o svenska sen slutar vi. sen tillbaka till skolan för vi ska ha öppethus o sen kmr man hem sent, men ska ändå bli skoj !

har fått min frida med så ska läsa den sen. men måste duscha o tvätta håret, fortfarnde lite olja kvar i det, äääckligt haha !

ha det bra! puss jess<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0