aah

cpdata, den typ fuckade sig så var tvungen att starta om skitbra? nej. jag hade mitt teoriprov uppe o nu kan ja inte göra om det fan me.. o dom ser va man gör då tror dom säkert jag är kass hahaha. okej har 18 prov kvar men ändå? fan me.

nu ska typ alla sova haha.. men inte jaug. fast är lite trötter faktiskt.
har ont i mina ben fick det för en stund sen ajaj undra om det är för jag är van o träna o inte tränat på ett tag fuck .

hohohajajaj

jag vill utomland, pem o jag snackar om det som fan rikigt sugna allstå . men no money. hmm hur ska man lösa det då? måste skaffa mig ett jobb, liksom bara nångång i veckan.. nån som har något tips hur man ska gå till väga osv. ? hade uppskattat det iafl :)

image401

väldigt gamal bild haha.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha grymm ju, bilden alltså!

2007-11-24 @ 11:12:54
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Jea

Den bilden tog jag ! Haha vilken rolig dag det var :)

2007-11-24 @ 19:57:41
URL: http://jeea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0