wuuhuu:)

nu är jag piggare :) tränade först på min magträningsmaskin kollade på dvd n som va till den så jag kollade hur man skulle göra o jag had egjort lite fel innan haha så det är mkt jobbigare nu men jaja:P sen va jag o tränade själv för tess hann inte o sen kom pappa o hämtade mig så körde vi till maxi så köpte jag jättegoda jordgubbar muums! sen körde vi till industriområdet i näsby så fick jag testa o köra för första gången aaah va skitnervös men det gick faktiskt bättre än väntat mkt bättre än väntat haha! men hade typ inte så mkt kontroll men det va skitkul:)
när vi kom hem åt jag o sen nu har jag duschat o smörjt in mig:)  ska föna håret o sånt o renskriva den överlevnadberättelsen jag gjorde innan o sen kanske skriva en bokrecention om jag orkar?

imorron vad h'äändååår?? först skolan o vi ska kolla på 3 ornas slutproduktion ska bli jätteskoj:) bara ett år kvar tills det är vår tur! ska träffa honey med men får väl se va som händooor,, lördag blir det antagligen fest med tjajor o eurovison songcontest ! oyeah...

nu ska jag draaascha ciao belllaaa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0