torsdag

trötter idagens? hajsan !

först på morronen hade vi engelska nationella muntliga prov, fick g men jag är vädligt nöjd med det för jag suger på sånt haha! sen hade vi lunch jag o elna åt på mc, tjååååckiis ! sen hade vi dans egentligen 1 h men vi hade 3 h! sen mötte jag mamma o så gick vi till den nya gallerian massa med folk men va där bara en pytte stund på cubus men jag gjorde några fynd:) köpte en bikini, bh, två linnen, hotpants:) sen hade mamma hämtade mina miss sixty jeans som jag hade lagt undan på mq !

när ja kom hem vilade jag o sov liiidde, sen gick jag o mamsing till netto o handlade lite o sen gick jag ut en runda med tess, vi är fan sjuka på rikigt! va massa kor i hagen vid golfbanan som det alltid såhär års haha sen börja vi döpa typ hälften o sånt o sen kännde på asfalten haha asså ni fattar kanske inte men ändå ahah! har precis sammanfattat dom sidorna vi har prov i på tisdag i naturkunskap typ ekologi, dö...

imorron blir det skola o stan o sen mys med älskling bio o sånt!

miss you tonight<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0