tisdag

haj hopp:)

har fullt upp nu i skolan med dansen inför studieföreställningen börja träna denna evcka o det är på måndag smart! iafl.. imorron ska vi bara dansa hela dagen lång, kommer bli en lång dag !

idag har vi haft dans o sen lång rast då cykla jag hem o softa lite o ut med sara sen tillbaka till skolan o så.. på psykologin fick jag reda på att jag fick vg i betyg:D glaaad! sen opponerade jag o pem med hihi vi va så duktiga så! hon hade gjort en skitsnygg tatto me:D;D;D sen umgicks jag en liten stund med pem sen träffa jag min syrra så gick vi lite på stan, köpte vindruvor sen hem till henne o ut med hundarna sne kom pappa o hämtade oss sen skjutsade han tillbaka oss lite senare så cykla jag hem precis. cyklat 5 ggr idag shiit!

lite trötter nu ja.. vill se pirets of the caribian oxå, hoppas imorron eller på fredag! sen på lördag ska jag tess cilla o nån mer kompis på stan o dela ut fleyrs elr va det heter o göra lite reklam för kiss fm 91.6 !
sen på kvällen ska jag o babe o hans kompisar o några av mina maybe? till tyringedagarna ... hade så kul förra året hahaha!

se ya, pusshajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0