Måndag

hajsan !

måndag, juppsi! började med att jag cyklade till skolan, evigheter sen jag cyklade dit haha liiide jobbigt! sen hade vi psykologi som egentligen var inställd men som vi ändå hade några bara aja.. hade kunnat sova men skitsamma:P sen hade vi lunch o sen gick vi till tivoliparken o satt där på en bänk i solen göttmooos! sen hade vi kultuhistoria tråkigt som vanligt! sen dans o ingen lärare men det gick fint vi tränade lit till vår studieföreställning skulle lära oss en ny dans haha gick ju sådär?  men den kommer bli rikigt snygg när den väl sitter!

sen slutade vi o då cyklade jag hem o åt va jättehungrig hade bara ätit frukost.. sen kom älsklingen o ville ha några pussar innan jobbet, för gullig! skriver snart igen ska bara åka med till lidl för jag ska ha drickyoughurt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0