LÄNGSEN, JAA!

ja det var ett tag sen man skrev här. har inte okrat haft tid eller jag vet inte, har iafl inte blivit så!

nu är det söndag igen o jag börjar bli mkt friskare nått postivit iafl.

helgen har varit helt jävla perfekt! i fredags gjorde vi först eng nationella prov (uppsats) fyföör! sen följde elna med mej till doktorn, känns som jag är hos doktorn skitofta ! jaja sen gick vi o åt sen åkte jag hem somnade en liten stund sen va älsklingen hos mig o då åkte vi in till stan o köpte lite presenter till hans kusin sebbe o så sen gick vi o åt på resturang peaking där ute på taket asmyyysigt! sen åkte vi hem till mig o jag packade o sen åkte vi till emil i hässlehåla:P då hade vi mys o fotade o sånt o åt middag igen o sen hyrde vi film med sebbe oxååå.. sen somnade jag! lördag gick vi upp o åt frukost emd lotta o sebbe sen gjorde vid oss o sen åkte jag o emil ner till stan o köpte lite till, till sebbbbeee.. sen köpte emil lite oxå o jag hittade nada:( sen åkte vi hem till emil o duschade sen städade han o jag plattade mitt hår o hans hår o sen kom hans andra två kusiner robin o ronja! så käkade vi pizza o rökade vattenpipa o börja dricka o förfesta jätteskoj! sen kom cillen lite med sen stack vi in på björket, vi hade asskoooj! wuuuhu... sen när vi kom hem åt vi lite nattamauuut sen gick vi o la oss trötta som fan..

idag väckte emils förldrar oss för vi skulle gå o sjunga för sebbbe som fyllde år så gjorde vi det o så sen åt vi frukost sen gick ja o emil o la oss igen skittrötta vi pallade inte äta tårta.. sen körde vi till kstad för emil skulle jobba.. sen när ja va hemma gick ja o mamma o handlade lite på netto så ett äldre par jättefulla som låg i ett dike? normalt.. sen har jag bara kollat på oc o vatt ute o gått o sånt .. har egentligen jättemkt o plugga mn jag har blivit så himla lat måste verkligen ta tag i skolan på rikigt nu igen när jag börjar känna mig frisk.. fast min hals fuckar sig lite fortfarande. 

imorron är cp dag för vet inte om vi ska ha demokrati dag eller inte men återstår o se ju.. sen kommer älsklingen 23 till mig imorron<3

nej nu ska jag inte skriva mer.. byebye kolla mina bilder på bilddagboken förresten, http://jesssiiicaa.bilddagboken.se/

sov gott ! PUSSHAJS JAG ÄLSKAR EMIL MAAAJST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0