I SKOLAN

hejhejehejehej!!

sitter i skolan nu :( skiitråkigt... har svenska nu fast ingen lärare men vi är ändå lite duktiga:P
är verkligen sjuk trött idag, kom knappt upp imorse, sov hos emil! typ bara klädde på mig o sen åt frukost borsta tänderna o sen iväg... mådde dåligt igår efetr skolan så låg bara i älsklinges säng o kolla på tv när han va ute o fixade med bilen i ett antal timmar!  va hos min syster lite innan oxå igår.. manne hade tagit en kanin o vägrat släppa den allstå en död. fyfan va äckligt!

har gympa och improvisation sen fyyyy va tråkigt jag orkar verkligen inte ska försöka vara kvar tills improvisationen om inte mitt huvud sprängs innan, har as ont!  rikigt gnällig idag !

ikväll blir det iafl feest:D oooh så är det helg såå skönt!

kanske skriver mer sen ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0