helgen

har tagit det ganska lugnt i helgen tkr jag :P fast har ändå druckit båda dagarna!
i fredes va ja först i skolan men första lektionen gjorde vi typ inget för vår lärare var hos en annan lärare som hade kollapsat så ambulansen kom! sen var vi o kollad epå 3 ornas slutproduktion! sen åt vi i matsalen sen had evi egentligen svenska men vi gick o kolla på en kompis rättegång! sen åkte jag o tess hem.. sen när jag kom hem övningskörde jag med pappa o syster:) gick braaau! skitkul :D sen köpte vi jordgubbar så gick ja in till tess så åt vi jordgubbar o dela på 1 liter vin.. sen skulle vi tagit tåget men det gick inte så pappa fick köra oss.. sen hos emil åkte vi till mc o åt ! sen kolla film rökte vattenpipa o sov.

igår körde emil, jag o tess hem o så åt jag o emil frukost o sen skulle jag övningsköra så följde emil med hahha:) sen var jag pappa o emil hos min bror för hans barn melvin fyllfe 3år så va vi där på kalas o så.. sen när vi kom hem grilla vi med mina föräldrar o åt sen skulle älsklingen hem för hans kulle till björket.. så jag gjorde vid mig o sen in till tess drack vin o cider åt jordgubbar sen vidare till ditte där vi tog det lugnt o åt massa onyttigheter o kolla på eurovison song contest, fyyy va dåliga dom va som vann ffattar inte vad folk tänker på? jaja.. sen kom pappa o hämtade oss så sov jag hos tess. sen nu har jag vatt hemma i ca 1 h .. sen ska jag plugga o så men är så seg nu.. ska försöka få tag på baby oxå !

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0